VİZYONUMUZ
İnşaat sektörünün çeşitli alanlarında, güçlü sermaye yapısı, tecrübesi, çalışanları, markası ve paydaşlarının desteği ile, yurt içinde ve yurt dışında gerçekleştirdiği üst düzey inşaatlarla Türkiye'de öncü, dünyada saygın bir şirket olmak.
MİSYONUMUZ
Yurt içinde ve yurt dışında inşaat sektörünün her alanında üstlendiği görevleri, bilimsel sonuçları ve teknolojik imkanları da kullanarak, en üst kalite seviyesinde tamamlayan, paydaşları ile yüksek seviyede ilişki içinde olan, tedarikçilerinin, taşeronlarının, çalışanlarının ve müşterilerinin memnuniyetini en üst düzeyde tutan, iş imkanları oluşturan, istihdam sağlayan, ülke ekonomisine katkıda bulunan ve bu katkıyı sürekli olarak artıran bir işletme olmak.
NEDEN MARKALAŞMA?
1-Ürün bilinirliğini artırarak pazar payını büyütmek ve sağlamlaştırmak,
2- Özellikle konutta kalitenin ayrı bir öneme sahip olmasından dolayı, marka tüketiciye karşı kalite garantisi vererek şirkete avantaj sağlamak,
3- Artan müşteri memnuniyetsizlikleri sebebiyle,tüketici tarafında fiyat önceliği yerini kalite,garanti, özgünlük, satış sonrası hizmet gibi diğer etmenlere bırakmak,
4- Güvenin, markanın büyümesi, kendine yatırım yapması yolunda vazgeçilmez bir unsur olması,
5- Uluslararası markaların rekabetine karşı koyabilecek maliyet avantajına sahip olmak ve uluslar arası olmanın getireceği sosyal statüye sahip olmak istemek,
6- Olası ekonomik durgunluğun etkilerini marka bir şirket olarak minimuma indirmek istemek,
7- Marka bir şirket olarak piyasadaki faaliyet ve ilişkilerin getireceği teknolojik etkileşimden faydalanmak, dünya teknolojisine uyum sağlayacak bir vizyona sahip olmak,
8- 1999 Marmara depremleri, Türk inşaat sektöründe markalaşma sürecine ivme katan önemli bir etmen olmuş, deprem sonrası güven arayışı içinde olan tüketici ile 2001 ekonomik krizi sonrası çözüm arayan üreticinin; tercihini markalaşmadan yana kullanması olarak sıralayabiliriz.